اپنے خیالات کو انصاف، سچائی اور درستگی کے ساتھ رکھنا صحافت کا مقصد ہونا چاہیے: نیتو دوبے

انڈین جرنلسٹ ایسوسی ایشن جمشید پور یونٹ کا اجلاس اختتام پذیر ہوا۔

جمشید پور (جھارکھنڈ): انڈین جرنلسٹس ایسوسی ایشن جمشیدپور یونٹ کی اہم میٹنگ ایسوسی ایشن کے قومی صدر سراج احمد قریشی کی ہدایت پر ساکچی جیل چوک میں واقع ایسوسی ایشن کے میٹنگ ہال میں منعقد ہوئی۔ میٹنگ کی صدارت ضلع صدر راج سریواستو اور آپریشن ضلع سکریٹری عاطف خان نے کی۔ اجلاس سے خطاب کرتے ہوئے مہمان خصوصی انڈین جرنلسٹ ایسوسی ایشن جھارکھنڈ کی ریاستی جنرل سکریٹری ویمنس سیل نیتو دوبے نے کہا کہ صحافیوں کے احساس کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ صحافت کرنا بہت آسان ہے لیکن یہ بہت مشکل بھی ہے۔ صحافت کا مقصد یہ ہونا چاہیے کہ وہ اپنے خیالات کو انصاف، سچائی اور درستگی کے ساتھ پیش کرے۔
ضلع صدر راج سریواستو نے تنظیم کے مقاصد پر تفصیل سے بات کی۔ انہوں نے کہا کہ صحافیوں کے مسائل دور کرنے اور ان کے وقار کو برقرار رکھنے کے لیے یکجہتی بہت ضروری ہے۔
اس موقع پر ضلع جنرل سکریٹری ابھیشیک کمار نے کہا کہ ہم سب مل کر میڈیا کے تمام ذرائع سے وابستہ صحافی بھائیوں کو ان کے حقوق دلانے کے لیے متحد ہو کر تنظیم کے مقاصد کو پورا کریں گے۔
دوسری جانب ضلعی سیکرٹری عاطف خان کا اصرار ہے کہ ہم سب مل کر صحافیوں کے مفادات کے تحفظ کی کوشش کریں گے۔ اس کے ساتھ ساتھ انجمن کے مقاصد کی تکمیل اور تنظیم کو مضبوط کرنے کے لیے صحافی بھائیوں سے مسلسل ماہانہ ملاقاتیں کی جائیں گی۔
دوسری جانب رکن انیل کمار موریہ نے اس موقع پر کہا کہ ہمیں چند روپوں، ذاتی مفادات یا کسی خاص کے فائدے کے لیے تنظیم کے وقار کو تباہ نہیں ہونے دینا چاہیے۔ لیکن خاندان اور معاشرے کا خیال رکھتے ہوئے صحافیوں اور میڈیا والوں کو بھی ذہنی اذیت کا سامنا کرنا پڑتا ہے۔ آج ہم اس ظلم کے خلاف متحد ہیں۔ اور ہم اسے حل کرنے کے لیے مل کر آگے بڑھیں گے۔
میٹنگ کے آخر میں ضلعی سیکرٹری عاطف خان نے سب کا شکریہ ادا کیا اور بتایا کہ تنظیم کی توسیع بہت جلد ہو گی جس کے لیے انجمن نے کمر کس لی ہے اس کا اعلان جلد کر دیا جائے گا۔
اپنا تعارف کرواتے ہوئے موجودہ اراکین نے انڈین جرنلسٹ ایسوسی ایشن کے مقاصد کو سمجھا اور اس کی رہنمائی میں آگے بڑھنے کا عزم کیا۔
میٹنگ میں بنیادی طور پر انڈین جرنلسٹ ایسوسی ایشن جمشید پور کے ضلع صدر راج سریواستو، ضلع جنرل سکریٹری ابھیشیک کمار، ضلع سکریٹری عاطف خان، جھارکھنڈ کی ریاستی سکریٹری نیتو دوبے اور انیل کمار موریہ نئے ممبر کے طور پر شامل تھے۔

About مشرقی آواز جدید

Check Also

غذا پر توجہ اور مناسب وقت پر ڈاکٹر سے رجوع کرنے سے کینسر پر قابو پانا آسان: ڈاکٹر بشری ربانی

جامعہ مصباح العلوم چوکونیاں میں ہیومن ویلفیئر فاؤنڈیشن نئی دہلی کے اشتراک سے عالمی یوم …

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے